czwartek, 5 czerwca 2014

Piechotą do lata vol.2

Zgodnie z obietnicą dziś przedstawiam drugą część spacerowego must have.
Dzisiaj o tym, co znajduje się w naszej torbie spacerowej. Wszystkie te rzeczy są nam niezbędne do bezstresowego wyjścia poza dom.
Od czasu opublikowania pierwszej części tematu zdążyłam zmienić torbę do wózka. Teraz mi się w niej wszystko mieści.
Nasza nowa torba:
Jest pojemna, w komplecie znajduje się saszetka na pampersy, chusteczki, oraz torba termiczna. Ma dużo przegródek, a ja tak lubię.

A w tej torbie...

saszetka z pampersami, chusteczkami (saszetka była w komplecie z torbą)


składany przewijak (był w komplecie z torbą)

 torba termiczna (była w komplecie z torbą), a w niej słoiczek z obiadkiem, bidon z wodą do picia


termos/ butelka z wodą do przygotowania mleka (według producenta trzyma temperaturę do 10 godzin, według mnie maks.5-6 godzin)

pojemnik na porcję mleka ,w komplecie są trzy pojemniki, które można ze sobą połączyć. Nam zdecydowanie wystarcza jeden, czasem dwa.

składane krzesełko do zawieszenia na krześle (przydatne w gościach, na działce itp.)


śliniak

pieluszki: tetrowa i flanelowa



 komplet sztućców dla brzdąca

smoczek, który miał pasować do każdej butelki. Do tej pory myślałam, że nie pasuje do żadnej, ale znalazłam taką, do której da się go zamocować (np. do soczka bebiko)

kosmetyczka, a w niej: balsam z filtrem 50 dla dzieci, spray dla dzieci na komary,kleszcze i meszki, nożyczki do paznokci, sól fizjologiczna, gaziki, plastry, apap, leki na nadciśnienie)

smoczek i etui na niego

parasol (nigdy nie wiadomo, kiedy spadnie deszcz)


i gadżety mamy


ponadto zawsze biorę coś do czytania, choć rzadko mam czas posiedzieć spokojnie na ławce (Bartuś się dopomina uwagi, a jak go nie buja to śpi to góra 15 minut).
Mam też zawsze przy sobie wodę do picia i coś do przekąszenia (ostatnio suszone owoce).
Jak Bartulek był młodszy nosiliśmy jeszcze ubranko na zmianę. Teraz zabieram je tylko na dłuższy spacer lub jak jedziemy w gości.

I to wszystko mieści się w tej jednej torbie, zawieszonej na rączkach wózka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz